Selasa, Oktober 19, 2010

Terima Kasih Dak Itam.

Black BFD 100 Multifunction Watch
Item Number: N15564G
Price: $155.00

Powerfully designed and built for time-tested endurance, this rugged-looking chronograph-style is both an impressive gift and affordable luxury.
Limited 5-year warranty
Brushed silver case and top ring, PU strap
3 subdials
Water resistant to 330 ft.
Imported












Terima kasih kat Dak Itam sebab hadiahkan aku jam nie sempena hari jadi aku yang ke 30. Aduih.. rasa seperti remaja purba saja. Aku semakin melangkah ke alam remaja. Jam nie mengingatkan aku kepada perjalanan masa aku di masa hadapan.

Terima kasih gak kat Dak Itam sebab bawak aku jenjalan kat melaka. Hadiahkan aku seekor anak kambing dan dua helai tshirt. Thehehehe... suka sangat..

Pada korang yang masih belom bagi adiah arijadi, di persilakan.. aku tengah menunggu lagi nie hadiah dari korang... thahahahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan