Selasa, Mac 22, 2011

Kenangan membahagiakan namun menyakitkan..

Panjang tajuk entry, tetapi sebenarnya itu lah yang berlaku realitinya. Bila aku tonton balik vcd lama yg pernah aku beli lebih sepuluh tahun kebelakang, benar2 buat aku gembira mengimbau kenangan silam. Saat semuanya bahagia.. Aku senang sangat dengan kenangan itu.. Tetapi bila terkenangkan apa yang berlaku sekarang.. Buat aku merasa sakit dan rindu sangat satu masa lalu.

Aku rindukan arwah mak aku. Aku rindukan kebahagiaan keluarga aku satu masa lalu. Tapi bila seseorang hadir. Ia memusnahkan segalanya. Yg penting aku dan adik beradik ku bersatu. Aku x sanggup kehilangan mereka.. Dan ayah aku..

Selama mana semuanya akan kekal.. Aku pun x tau. Banyak perkara yg berlaku dalam hidup aku yg buat aku lemah. Aku berhenti blogging pun sbb aku tak tau apa yg nak di beritakan.. Otak buntu. Sering memikirkan perkara yang kadang kala tak perlu. Aku serahkan kepada tuhan.. Biarkan ia berlalu bersama masa. Aku pasrah.

Sent from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan