Ahad, Mac 20, 2011

Rindu kampung halaman..

Apa yg buat aku terlalu rindu kampung halaman.. Ini dia.. Permata hati aku. Daniel dan azam si abang dan adik, anak buah aku.

Aku pulang kampung pun terlalu singkat masanya. Rindu aku tak sempat hilang, dah kena balik kl. Azam pon aku x sempat jumpa. Abah dan adik beradik aku semua sihat. Senang hati aku.

Sempat jugak le aku lunch kat rumah makcik aku. Sembang-sembang dgn makcik dan pakcik aku. Suka sangat makcik aku dengan buah tangan yg aku bawak dari krabi.

Terima kasih jugak kat khairul sebab sudi datang luangkan masa lepak dengan aku. Tapi x sangka ada plak sesuatu yg terjadi. Kemalangan tak berbau. Aku mintak maaf khairul. Kalau idak boleh kita karaoke kat telok intan.

Hurmmm... X sabarnya nak tunggu bulan depan.. Sbb aku nak daftar untuk kelas memandu dan dapatkan lesen. Thehehe..

K lah.. Sekian untuk kali nie.. Masa untuk lelapkan mata.. Terima kasih kat izzu untuk kesekian kalinya sbb sudi ikot balik kg dan menjadi driver. Terima kasih daun kesum..!!

Sent from my BlackBerry® smartphone

1 ulasan: