Rabu, Ogos 10, 2011

Pedih memang pedih..

Dada aku x boleh di sentuh.. Pedihnya mcm kene tikam. Ini gara gara izu yg menekan kesan membengkak di tengah tengah dada aku nie. Aku ingat cuma ketumbuhan biasa sbb x sakit dan xda mata mcm jerawat. Lepas di picit keluar isinya berwarna putih mcm jerawat nasik tu.

Aduh pedih mcm kene tikam dada nie. Akibat ketaksubannya terhadap jerawat, izu pon terus memicit. Dah flat dah bonjolan tu tapi bila di picit memang x habis habis. Aku pon menahan sakit buat muka selambe. Padahal cam nak tembus dada aku.

Skarang aku tengah nanggung sakit nie.. Melecet agaknya kulit dada nie. Harap esok ok mcm biasa. Jangan la bengkak lagi. Malam nie cadang nak tido awal. Semenjak bulan puasa nie makin lewat aku tido. Bila sampai opis mata dah mula sepet mcm garfield.. Tinggal satu garis melintang je macam nie (-_-)

Ok lah.. Sambil menahan rasa pedih aku pun terus mempublish entry ini menggunakan blackberry ini. Lebih mudah dan ringan berbanding galaxy tab itu... Wasallam...

Sent from my BlackBerry® smartphone

2 ulasan:

  1. Jerawat kat badan? ermm baik2 takut bisul le plk...hehehehe

    BalasPadam