Rabu, Ogos 10, 2011

terpenjara...

Aduh.. pedih pulak perut aku hr nie.. dah sepuluh hari kita berpuasa. Setakat ini aku x gagal lagi untuk bersahur. Thehehe...

Syukur kerana tahun nie ada gak bantuan perayaan yg kerajaan bagi aka bonus sebanyak separuh gaji tu. Walau pun sikit namjn tetap membantu. Kalau ikutkan memang x puas hati dengan jumlah tu. Iyalah... yg bergaji besar maka besarlah jumlah yg mereka dapat. Yg kerajaan patut bantu org yg berpendapatan rendah.. bukan org yg sediaada kaya itu. Haih..

Niat hati nak berbelanja tu memang terpaksa di kuburkan.. cuba untuk beli barang penting aje. Pakaian bapak aku harus aku utamakan dulu. Kueh raya pon aku kene beli dan juadah utama waktu raya nanti. Baju raya aku..... memang x berganti. Xda mood nak raya.

Apa pon tajuk dan gambar entry ini adalah tidak berkaitan lansung dengan entry ini. Ia adalah cerita merapu meraban otak aku yg terkadang memerlukan tempat untuk meluahkan isi hati. Selamat merapu...

*ikan tenggiri yg di kukus di dalam daun bersama ulam ulaman itu di panggil botok botok ye, bukan kotok kotok atau kotak kotak. Sekian..
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 ulasan:

  1. Hehehe bukan kerapu la Sodep..ikan tenggiri..kekekeke Botok-Botok.... :)

    BalasPadam
  2. A ah... saya silap.. nanti saya betulkan entry tu kat rumah... thehehe

    BalasPadam